Informatika u nastavi
[:hr]S obzirom na to da smo se kao javna ustanova gotovo jedini protivili kurikularnoj reformi bez informatike, izuzetno smo radosni što nove aktivnosti idu u pravcu izjednačavanja obrazovne mogućnosti sve djece u Hrvatskoj.
Također, smatramo da nam je obveza napomenuti da se digitalni način razmišljanja mora sustavno uvoditi već od vrtićke dobi, a to je moguće izvesti i bez korištenja računala. Igrati se i učiti, a pritom upotrebljavati algoritam i petlju, samo je oblik podučavanja koji u svojim početcima nije nužno vezati uz samu upotrebu novih tehnologija.
Usuđujemo se ustvrditi da prerana i nepravilna upotreba novih tehnologija čini više štete nego koristi, a najbolji je dokaz tome da više od 30% dječje populacije ima različite razvojne probleme uzrokovane nepravilnom upotrebom novih digitalnih tehnologija.
Da bi se preventivno djelovalo na nastanak ovih problema, na dnevnoj razini u organiziranim aktivnostima potrebno je digitalna pomagala koristiti u maksimalno 3% vremena, odnosno aktivnosti.[:]