Riječ osnivača škole

Šaša ŠakićPočeo sam se bojati za budućnost i perspektivu Hrvatske i njezinih građana prije dvadeset godina te sam s puno vjere i mladenačkog neiskustva odlučio stvoriti školu čija će misija biti unapređenje hrvatskog obrazovnog sustava i približavanje hrvatskog bruto proizvoda razvijenim Europskim zemljama.

Ne možemo reći da smo to za sada ostvarili na nacionalnoj razini, ali naši su učenici daleko ispred toga i njihova znanja nam pomažu da i dalje imamo čvrstu vjeru da ćemo biti značajni sudionik u prosperitetu Hrvatske.

U tom su mi procesu pomagali brojni ljudi kojima ovim putem neizmjerno zahvaljujem.

Pripremamo naše učenike za nepostojeća radna mjest. Ma koliko iskustva imali i koliko se god trudili to nije ni najmanje lagan posao. Gaudeamus je škola u kojoj smo svi učenici, jer samo zajedničkim učenjem profesora, učenika i roditelja moguće je gledati dvadesetak godina unaprijed i točno pogoditi nepostojeće radno mjesto.

Prije dvadeset godina, priprema za nepostojeća radna mjesta sastojala se od pojačane informatike u području Excela i komunikacije na engleskom jeziku. Ovu razinu znanja danas imaju djeca koja pohađaju sedmi razred osnovne škole.

Za dvadeset godina najbolje plaćeno radno mjesto podrazumijevat će komunikaciju unutar struke putem blokova informacija. Tko ne bude za to sposoban, zaostajat će za svojim vremenom poput poštanske kočije za internetom.

Da bi sve ovo bilo moguće moramo se početi ispravno igrati već u predškolskom razdoblju, a najkasnije u prvom razredu gimnazije završiti proces kontinuiteta, organizacije i profesionalne orijentacije, kao glavnih preduvjeta za proces cjeloživotnog učenja.sasa-sakic-2

Gaudeamusovi standardi omogućuju ranu profesionalnu orijentaciju utemeljenu na osobnosti svakog pojedinca. Navedenim standardiziranim procesom s lakoćom dolazimo do izbornog predmeta koji najviše odgovora pojedinačnoj osobnosti, a samim time i učenici s lakoćom odabiru fakultet odnosno nastavak obrazovanja.

Naši učenici na ovakav način postaju dio gimnazijskog projektnog tima u kojemu kroz operativne zadake upoznaju svoje buduće radno mijesto, a najbolji među njima počinju razvoj vlastitih projekata. Po završetku ovog procesa našim učenicima nije važno postoji li u području njihovih kompetencija na zavodu za zapošljavanje jedna ili milijun i jedna nezaposlena osoba.

Svi naši učenici ostvaruju svoje osobne potencijale, a procesom cjeloživotnog učenja kreću prema nepostojećim radnim mjestima i ostvarenju misije škole.

Originali se čuvaju, a kopije…

Budi svoj, budi Gaudeamus!